Aprilväder II

Min planlagda Beach 2007 träning har enligt traditionen inte gått så bra hittills.. den varade inte ens i tre veckor som jag trodde..



En annan sak som går av tradition från förra året är det härliga aprilvädret som, jag är övertygad om, hatar mig.


1.Varannan helg sol,

2. Varannan helg snöblandad-regn-blandad-hagel-blandad-jävligt-kall-blåst




1. Varannan helg jobb, 
          
                                 2. Varannan helg ledig





I just denna självklara smörgåslagens* ordning.


Det är inte längre konstigt varför jag är bitter, jag har bara otur med vädret




*Tappar du en smörgås landar den alltid med smöret mot golvet

Kommentarer
Postat av: Cyrus

Eller så är du bara en naturlig bitterfitta? :S

Postat av: Cyrus

Marsipan?

2007-04-20 @ 18:16:28
URL: http://cyrus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback