D'OH

Jag belönade mig själv i dag söndag efter en arbetsam helg med en Sport candybar i smaken marsipan.
(jag har en liten fetish för marsipan)

Lite senare i kväll drack jag ramlösa och rökte i köket med mamma och pappa och pratade om världen och sånt..

Senare.. som jag alltid gör av kolsyrade drycker, jag rapade. Upp kom marsipansmak, som det brukar göra om man ätit marsipan och druckit kolsyrat som man brukar rapa av.

Men.. Jag tänkte, ordagrant ,"mmm marsipan" och höll andan lite.



I'm turning in to Homer, D'OH!

Kommentarer
Postat av: coffe

haha! great stuff! Blev lite sugen på marsipan bara för det =)

2007-02-18 @ 22:12:57
Postat av: Cyrus

Marsipan .. i en bar?

Genialiskt ... delade vi samma fetisher utan att veta om det ?

Jag vet att det börjar bli uttjatat nu men fan ... thé + marsipan = sant.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback