Roskilde, here I come!

Nu är det garanterat försent.. försent att ångra sig, försent att sälja biljetterna. Nu måste jag åka till Roskilde.

För två månader sedan lät det som en fantastisk idé som Björn la fram till mig ; " Maria! Du måste ner till Roskilde med min och Anna!" Jag ojjade mig, sen kom jag fram till beslutet. Nu eller aldrig. Bilderna som Björn och Anna hade från förra året såg underbara ut. Soligt och varmt. Öl och myspys.

Björn och Anna bangade. Nu är jag fast med min bästa killkompis Jakob, två tält, en nedrans massa packning och en väderrapport som säger ösregn.  Jag gillar inte att tälta, jag hatar mygg och spindlar, jag vill kunna duscha när jag vill, jag vill inte bli nervält i en bajamaja." Musiken, då?!", frågar Ni mig. Jaah.. Någon kul spelar väl.


image22


Överlever jag detta har Ni få läsare många inlägg att se fram emot!
Kyss duschen och krama toaletten var dag åt mig är Ni snälla.

För nu bär det av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback