Film

Film har aldrig varit mig grej. Jag tröttnar snabbt. Det är för utdraget och tar lång tid. Helt enkelt så blir jag rastlös.

Sanna försöker få mig att titta på film hela tiden. Hon har seriöst skrivit en lista till mig med namn på filmer som jag "måste" se. Den är lång mina damer och herrar... riktigt lång. För att bättra på mig har jag fått i läxa att titta på film på tv.

Idag var det Love Actually som stod i tv tablån.

Filmen är 135 minuter lång enligt IMDB

Reklamtid enligt mitt tidtagarur på mobiltelefonen: 32 min 41 sek.

24,4% av tiden jag spenderat framför teven
, på kanal 5 med filmen Love Actually, var alltså reklam.

Nästa gång blir det bio. Det löser även problemet med att sitta hemma och ha bakisångest ensam på en söndagskväll.


image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback