Toalettkön

Jag fattar inte vad vi tänker med.. det här som förklaras nedan har jag gjort några gånger själv. Men inte allagånger.

Varför gör vi så tjejer?

Det sjukt kul hur man kan "dumförklara" kvinnan.

..............


Det är 10 meter kö till toaletten och du är förbannat kissnödig. Så du ställer dig i kön. Efter fem minuter frågar du personen framför varför i hela friden det har varit upptaget på toaletten i fem minuter för. Personen framför dig börjar undra det också.. till slut sprids ilska och kissnödighet i hela toalett kön och personen längst fram börjar banka på dörren. ”Kom ut nu!”, skriker den först i kön. I gensvar får hela den irriterande och kissnöda kön tre arga bankningar tillbaka. Tillslut går personen ut från toaletten.

Efter två minuter ställer sig någon bakom dig i toa kön. Några minuter senare frågar den personen varför det tar så lång tid. Du frågar personen framför dig vad klockan är och så är hela mekanismen igång. Först i kön bankar på dörren och den kissnödiga och irriterade kön får bankningar tillbaka.

Tillslut, tillslut är det din tur. Du springer in på toaletten och smäller igen dörren knappt så att personen innan dig hinner hoppa ut. ”Äntligen!!”, tänker du och sätter dig på toaletten och börjar kissa. Det är det här ögonblicket du har väntat på i 20 minuter nu. Fy fan vad skönt det är att kissa när man har vänta länge. Det är så skönt att du sitter kvar en stund på toaletten bara för att känna känslan av att precis ha kissar och inte vara kissnödig. ”Sweet…”, säger du för dig själv och himlar med ögonen. Sen kommer det värsta. Det är en jävel som bankar på dörren. ”Vafan.. låt mig vara. Jag som varit kissnödig så länge”, mummlar du för dig själv och sitter kvar för att titta lite på naglarna. Det gör du bara för att jävlas samtidigt som du tänker. ”Om alla jävlar är här inne i 10 minuter ska jag fan också vara det! Jag tänker inte gå ut nu.. fan heller. Jag har stått i kö som alla andra!”

Det börjar bankas igen på dörren och du flyger upp från toaletten förbannad som en retad elefant och bankar allt du har tillbaka på dörren för att visa att du minsann är den som är inne på toaletten och det spelar ingen roll hur länge de bankar för att du är där inne och de är låsta utanför. ”HA!” Du tvättar händerna och fixar frisyren.. kanske sminkar dig lite och sen går du ut för att möta alla blickar. Men du har ju vunnit och du är inte kissnödig länge så du glor på alla med ett flin på läpparna och tänker; ”haha bitchar.. jag vann.. de är bara jävligt kissnödiga nu… rätt åt dem som stör mig med bankning när jag kissar.. ”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback