Don't fight the mud

Slumpen lag lyder:
Tar du med dig ett paraply nar du ar på promenad kommer solen komma fram.


Folk har de skonaste losningarna på hur de ska hålla sig rena har. Plastpåsar i gummistovlarna har varit min favorit. Det ser så nedrans roligt nu och jag har skrattat fram till igår.

Jag hade den grymmaste framforhållningen ever igår. Det sporegnade och var storm samtidigt som de forsta konserterna borjade. Jag, som en sann Roskildekampe( 5000 pers har lamnat Rosklide redan), skulle gå och se Talib Kweli i vilket ovader det an var. Mitt kladval var perfekt. Nyinkopta gummistovlar, benvarmare, shorts, vast och regnjacka. Poangen var att om jag skulle bli dyngsur så kan man lika garna minimera påkladnaden. Efter att ha klatt på mig borjade jag vandra i leran.


Plums sa det. Sen var hela mitt ben upp over knat i lera.
Nu, idag, går jag runt med en plastpåsar i gummistovlarna eftersom att det ar en pol med lera i vardera sko.


Annars borjar jag vanja mig vid det har och har valdigt roligt. Kanske ska ta ett dopp ikvall igen!

Kram mina kara! / Maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man undrar verkligen var kommer kinesiska lersoldaterna ifrån.
Mamma.

2007-07-06 @ 17:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback