Roskilde, ditt dass i tillvaron.


Burkar du skita i din egen hall? Nej? Kanner du lite abstinens for kiss och bajs ar du valkommen att halsa på i Roskilde. Mina galna danska grannar har en trevlig vana att gå två decimeter ut i lergången for att kissa. Den enda anledningen till att jag gillar vadret nu ar for att det inte ligger på någon sol som kan forstarka lukten.

Nu ar jag saven lamnad ensam i krigszonen, Roskilde. Jakob orkade inte med leran och vadret vilket slutade med att han åkte hem. Men jag ska banne mig klara det har. Ni alla som varit på  festival  med sol och lite damm kan slanga er i vaggen, for det har ar riktigt hårt. Speciellt med en aning feber och halsont.


Onska mig lycka till och hoppas på att gamla Maria någonsin kommer tillbaka. For mina varderingar har forendrats totalt.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback