The Sims2

Jag har laddat ner The Sims2 till min mobiltelefon. Jag ångrar mig djupt. All min nuvarande lat-tid går nu åt att spela detta förbannade spel. På tunnelbanan, bussen till och med när jag egentligen ska sova spelar jag detta förbannade spel i sängen. Mobilen är ju med en överallt så det var lätt att fastna.

Jag har en Sim som heter Poppy. Hon har ett häftigt jobb som DJ, ett stort hus, en man, massa vänner, hon är smart och rolig dessutom (hon är 5/5 i karisma och 4/5 i logik). Poppy går upp kl 6 på morgonen och gymmar för att sedan spela lite gitarr och träna på sina schackmoves. Hon sover middag för att sen gå till sitt häftiga jobb.

Och idag slog det mig att Poppy är allt jag vill bli men inte ”orkar”. Raskt slutade jag spela och började städa mitt rum så hårt att jag rensade ut en låda full med skräpprylar som jag haft sen 7 år tillbaka. Klockan är nu 21 44 och jag har redan duschat, fixat naglarna och ska lägga mig. Detta spel kommer jag inte sluta tyvärr (jag tror att Poppy kan vara med barn), men jag ska försöka ta mitt liv på lika stort allvar som The Sim.

Det är ett hårt slit att leva, min Sim får det att se så lätt ut.

Kommentarer
Postat av: cirrepirre

Det betyder precis det som det betyder ^_^

läget med dig då?

kräääm

2007-01-26 @ 01:31:46
Postat av: Cyrus

Btw ... välkommen till min värld ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback