Duschar ar overskattade

Igår var en astrevlig dag. Solen sken och leran stelnade till till den graden att du fastnar for varje steg du tar.
Detta har resulterat i att jag har brant mig. Japp, jag flagnar. Nasa och panna.. axlarna lite också. Daremot så ar min "bandbranna", den solbranna du har på handen efter festival bandet, perfekt. Konturerna fantastiska.

Efter att ha suttit och pressat i solen hela dagen bestamde jag mig for att ta min forsta dusch. Det var riktigt skont. Jakob påstår att jag var borta i 1,5 timmar. Håret blev rent och allt. Men något stamde inte. Det luktade tvål och annat gegg från mig. Helt plotsligt kande jag mig malplacerad och ovalkommen på campingen. Jag kunde inte langre skutta runt i leran som jag tidigare gjort, man blev juh helt plotsligt smutsig nu. Innan var man bara smutsig.. och kunde lika garna bli lite smutsig till. Men lugn kara lasare. Det tog mig 2 minuter från att jag gick ut ur duschen och fotterna var leriga. Ytterligare 15 min så var hander och ansikte med dar också. Resultatet blev att jag slosat 30 dkr på 1,5 timmes vattenlek. Fett vart det.

Något jag verkligen inte gillar på det har stallet ar de sena kvallarna. Nar alla blir fulla blir de mer smutsiga och leriga. Med leran och smutsen kommer grisigheten och tankegången i besokarnas huvuden låter något i stil med ; "Jag ar full och smutsig.. fuck all". Vilket de också gor. Fuckar allt. Drar i talt pinnar och snoren for att sedan kissa på dem. Kastar lera på folk, skriker och sjunger och kramas... leriga. Det som forvånar mig ar också att det knappt ar någon slags sakerhet har på campingen. Det går runt funktionarer. De ar oftast yngre an mig... flickor. Woopido.

Tills vidare kara vanner! / Maria



Kommentarer
Postat av: Anonym

/ купи резиновые сапоги и будет солнце /народная примета ха ха

2007-07-04 @ 19:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback