Recept før den som ær nyfiken

Efter många hårda timmar utan sømn fick jag æntligen sova. Trots att granntælten hade fest før full rulle fram till kl 7 imorse.
Total sovtid : 9 timmar
Slutsats: Jag ølskar øronproppar och jag førstår mina førældrar æntligen.

Svineriet har tagit på mig regælt och jag har blivit svinig sjælv till en grad. Tycker jag, alltså. Jag borstar fortfarande tænderna frenetiskt, tvættar mig under armarna 2 ggr per dag førsøker hålla mig ren med andra ord. Tillskillnad från våra grisiga grannar som kissar utanfør tæltet.

Man børjar vænja sig vid lukten på området. Recept før den som ær nyfiken:

Den kan førklaras som en lukt av stall, hæststall.
Ta en massa hø, hæll øl, kiss och bajs på det.
En nypa svett och regnvatten.
Lægg i jæst och låt vara i 3 dagar.


Førsta fest dagen var helt okey. Vi lærde kænna vår snælla grannar och fick sitta i deras tælt under øsregnet. Sen gick vi och utforskade området. De flesta har fest i sina tælt. Ganska många har part tælt, vissa har slæpat his hembyggda høgtalare som dånar och øverrøstar de tillsynes små boomboxarna. Alla pratar med alla och alla ær trevliga. Ingen som tjurar om man råkar knuffa till tæltet men de skriker før spilld øl.

Såhær på morgonkvisten går hælften på kampingen med øl och hælften med tandborste och kaffe
. Det ligger skræp øverallt och græset har førvandlats till lera. Mina vita skor finns ej længre, de har blivit ersatta av ett par gråbruna. Det kommer bli værre.. och jag ær rædd. Det hær klarar jag av med nær kisshålet vid vår grannes tælt børjar lukta vet jag inte vad jag ska gøra. Det ær ett førfall...


Nedrans jag blev rædd nu.

Krama toaletten från mig! / Maria





Kommentarer
Postat av: Sannsen

Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha

2007-07-02 @ 13:15:53
Postat av: Anonym

принцесса, все будет классно. не думай, что у нас было не так же. у всех свои фестивали в жизни. я тобой горжуся. мама.

2007-07-02 @ 22:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback