Alla vi som...

Det är inte alls så att jag har idétorka eller har slutat störa mig på saker för den delen.

Mycket, mycket som ploppar upp i mitt huvud nu är sånt som inte ska skrivas i en blogg ty det kan läsas av vemsomhelst. Been there, done that, det var inte särskilt kul.
Dessutom får jag passa på att be om ursäkt till några, ni vet vilka ni är.


Låt mig förklara.
Jag kan som exempel skriva om:
  • Killen som...
  • Kunden som...
  • Människorna som...
  • Reklamen som...
  • Bekanta som...
  • Politiskt inkorrekt som...
  • Världen kommer att gå under och vi alla kommer dö som...

Men jag låter bli. Det är sommar trots allt.

Så tills nästa gång jag har nått politiskt korrekt och opersonligt att skriva är ni välkomna att läsa.

P.S. Var gör du inne? Gå ut i solen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback