Frukost, någon?

Tyvärr så ser inte världen ut som vi vill att den ska göra, men en sak måste Ni killar förstå. Bara för att en tjej har en tajt topp eller underdel betyder det inte att killar har rätt till att tafsa eller trycka sig mot en. Tough luck, säger jag till mig själv. För det förekommer ofta.

Något jag inte förstår är killar som tafsar på en och sen blir förvånade när man säger ifrån. Förvånade. Alltså, riktigt förvånade. Smäller ut med händerna, försöker förklara fred och ställer frågan: "Vad är det som är fel?" för att sedan trycka sig lite till mot en.

(Ni killar som inte tafsar kanske inte tror detta. Men varje gång jag är på krogen händer det här. Varje gång blir en kille riktigt förvånad.)

Nu vänder vi på steken, grabbar.
En tjej går fram till dig och grabbar tag i dina pungkulor. Smeker dem lite lätt och säger något i stil med ; "Dig skulle jag kunna äta till frukost imorgon".

Det kanske låter som en bit från en porrfilm, men castingpersonalen missade en viktig bit. Vem den kvinnan är. Hon är inte blond, har inte störa bröst och hon luktar inte gott. Hon är finnig, stripigt hår, fet som få, luktar svett och öl, dessutom haltar hon lite. Tänkt dig också att hennes finniga tyska polare sitter och skrattar åt det hela eftersom suggan blivit tillräckligt full för att göra det. Gänget har även följt efter dig hela kvällen och skrikit saker i stil med; ?Kom ska du få slicka mig!? följt av hysteriskt fnitter.

Den killen som inte brukar våld i detta sammanhang tillhör då skaran människor med konstiga sexuella böjelser. Den som brukar våld i detta sammanhang förväntar sig att kvinnan ska ge sig av och förstå, inte att hon ska bli förvånad och klämma extra hårt om kulorna.

Snälla, snälla, försök att förstå Ni grabbar som tafsar. Från mig får du inte ett ligg utan en rak höger.

image21



Tack på förhand! / Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback