På tal om den tappade telefonen

I lördags försvann min mobiltelefon.
I söndags beställde jag ett nytt kort för att få tillbaka mitt nummer. Jag ringde en gång till och bad dem att skicka ett 3G kort istället.

- Du får kortet i veckan!, svarade Lisa glatt på andra änden av tråden.

Hela veckan har varit ett race ner till brevlådan i porten för att se om något har kommit till mig från tele2.

Idag är det fredag och jag har ännu inte fått någonting.

Samtal med kundservice:

-    Hej, Maria heter jag. Jag hade beställt ett nytt SIM-kort i söndags och undrar om det är på väg..?

-    Du hade beställt ett 3G kort, inte sant?

-    Exakt!

-    Det verkar som om det inte har skickats någon beställning.. Jag beställer ett till dig nu då, du ska få det efter helgen.

-    Tack...





WTF? Efter helgen? Sluta nu... sluta plåga mig.

image37


Notis till själv: mörbulta någon på comhem, mörbulta någon på tele2


Kommentarer
Postat av: Ombudsman

Två muffins befinner sig i en ugn. Plötsligt säger den ena: "Åh nej, vi kommer att dö!" Då svarar den andra: "Hjälp, det är en talande muffin!"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback