Trollhättan Finest

Titta på den här bilden.. det är en reklam för en ny låt som bandet i fråga har släppt på sin myspace sida..




image12



Alltså, de är INTE
emo,

de är INTE hiphoppare,

De har attityd och grejer på bilden, snelugg, piercing i läpparna, bandana (jag trodde alla bandanas i världen var uppbrända by the way), de har inte smink och de ser inte ledsena ut, plus att de har ett upplägg på reklamen som om de vore Puff Daddy och lil'"någon".

Jag kunde bara inte låta bli att klicka och kolla vad i h-vete det var för något.



Sen såg jag. Trollhättan kommer de ifrån. Självklart! Helt plötsligt förstod jag problemet.

Kommentarer
Postat av: Piotr

Uhh... haha :D

2007-04-21 @ 19:23:18
Postat av: Mary

Ha ha ha, stackars små vilsna pojkar..

Postat av: coffe

haha, challenge accepted! snart hemma för en match!

Trollhättan... suck. Och fan va jag hatar asymmetriska frisyrer. O tonårsfinnar. O piercings. På killar, på tjejer är det okej ;)

2007-04-24 @ 19:53:16
Postat av: Jenny

vad är det för fel på trollhättan då??

2007-05-10 @ 17:21:10
URL: http://yeahnysliv.blogg.se
Postat av: Maria

Det är ändå Du som tar åt dig Jenny!
Jag har aldrig varit i trollhättan.. men jag har heller aldrig påstått att du ska gilla det jag skriver

2007-05-10 @ 19:19:25
URL: http://minahundar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback