So Fucking Emo IV - VisEmo

Melodi : Mor lilla Olle

Mors lilla
Emo i skolan gick
Hitta ett rakblad och gjorde ett snitt
Armen den blödde och luggen var skev
Livet var hårt för en Emo-elev




Melodi: En liten bagare

En liten Emo här bor i staden
Han skriver dagbok mest hela dagen
Han skriver "ångest" han skriver "sorg"
Han samlar rakblad uti sin korg




Melodi: Bä bä vita lamm

Skär skär svarta Goth, har du någon blod?
Ja, ja Emobarn jag har venen full
Självmordslapp åt far och samvetskval åt mor
Och två små roppar åt lille lillebror





Tack till Krull-Max för dessa fantastiska texter!

Kommentarer
Postat av: Elina

ehm.. Bra att du har fantasin kvar ennu gamla skithög ^^
Och som sagt, ALLA EMOS SKÄR SIG INTE HERREGUD! x_x
Du e trög >.>
Jag kan säga en sak jag e fasioncore men inte svart hår dårå... Men det e därför jag blir arg + känenr många emos.
Och Maria... Du e bara avensjuk för dom får mer uppmärksamhet >.>''

2007-11-03 @ 06:01:56
Postat av: Elina

En Emo hatare här bor i staden hon heter Maria och surfar internet mest hela dagen... Så vill jag säga en till sak. Bra låtar men texten e bara larvig. Fett kul att göra sånger som dom men som sagt, texten e as larvig -.-

2007-11-03 @ 06:18:16
Postat av: Björne

Jag vill också få sånna där kommentarer. Får du en känsla av att du har lyckats? :D.

Puss o kram, ses snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback